четвъртък, 22 октомври 2009 г.

НАЙ-ПРЕКРАСНИЯ ПОДАРЪК



Тази нощ съм безкрайно щастлива
с най-добрия от БОГ дар дарен,
тази нощ любовта е красива,
внуче чакам, от него съм в плен.

По-красив е навън небосвода,
по-сияйни са всички звезди.
Туй е в моята женска природа,
ще целувам аз всичките дни!

Ще мечтая, пламтя, ще копнея
да го видя на белия свят.
И красиви цветя ще засея
и ще тръпна пред всеки нов цвят.

То ще бъде надеждата нова,
полъх свеж в застаряващ живот,
то е семето, дето отново
ще покълнва и дава нов плод.

Чудо ново със мен ще се случи,
да го имам е чудо за мен.
То единствено мен ще научи,
да се радвам на всеки нов ден!!!

1 коментар:

  1. Прекрасен подарък живота ти поднася
    най-красивата вест деня ти донася.

    Ще чакам с нетърпение и вестта за появата на малкото Слънце!
    Пожелавам си един ден и аз да напиша стих по този повод!
    Аплодисминти и усмивки от УсмивКата!

    ОтговорИзтриване